Well, well, well

Blev ett dressyrpass som planerat. Yackie var genomsvettig efteråt så jag antar att det kan räknas som hårt haha! Var i alla fall bra eftersom hon bara blev lite longerad igår och vilade i förrgår. Lindade henne också så hon var snygg, snygg, snygg när jag red! ;)

Gick bra, hade hoppats på ännu bättre om jag ska vara ärlig, tror dock att det hade kunnat bli hur bra som helst om jag bara hade orkat vara på Y med innerskänkeln mer, och lyckats komma ihåg mer av det som Anki sa sist. Blev i alla fall en väldigt fin vänstergalopp på slutet på rakspår, i hennes svåra varv till och med! Även om jag inte orkade hålla ihop henne alla gånger, som jag måste. Hon kräver så sjukt mycket ridning, på ett lugnt och konkret sätt. Idag var jag trött, så blev lite väl passiv. Aja, är nöjd ändå. Skulle dock vilja rida för Anki varje dag mähä! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0