Sunshine not snow

Inlägget försvann, så jag försöker igen. Idag är en helt vanlig skoldag, och till skillnad från igår har jag inga prov, inga läxor och så är det sol ute, hoppas på att vädret håller sig såhär imorgon också, för läx- och provlöst är det inte imorgon, tyvärr, aja, snart helg!

Ska antagligen rida idag, eller det beror på om min syster är sjuk eller inte framåt eftermiddagen, hon brukar alltid rida på torsdagar men om hon är sjuk så är det ju ingen idé. Förutom stallet då ska jag till västtrafik och visa upp ett spårvagnskortintyg och hoppas att dom sänker mina böter, har typ tappat bort mitt spårvagnskort så ja ... Sedan ska jag till banken och hämta upp mitt ID-kort också, och kanske stannar jag i skolan på en extra matte, inför provet imorgon. Ska klämma in senaste avsnittet av PLL också, säsongsavslutningen, spännande ju! Även försöka uppdatera bättre än igår, höreeeeees


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0