Studiedagen

Idag. Ja, vad ska jag göra? Åka till stallet, men bestämde ju att Y vilar, kanske skrittar/promenerar med henne en kortis men inget ridpass idag alltså. Efter stallet åker jag direkt till stan och möter upp Nora Lee, vi ska bara in på en ridsportsaffär och kolla lite. Min ridstövlar gick sönder i förrgår, och ännu mer igår, dragkedjan hoppa ur, och med tanke på att jag bara haft dem i kanske 1,5 år och dom inte var sådär jättebilliga så är jag ganska besviken.:( Kan verkligen inte rida utan stövlar heller, hände något när jag bröt benet så stigbyglarna blev plötsligt väldigt hala utan stövlar haha!

Gammal bild före och efter jag putsade mina stövlar inför en clear round.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0