Sista dagen i skolan/första dagen på lovet

Hallo! Lite seg uppdatering hittills men har haft fullt upp. Vi avslutade projektveckan med att alla grupper redovisade sina arbeten och med att en jury gav jättesnälla bedömningar till alla haha! Det är nämligen en tävling, vem som vann får vi dock inte reda på förrän efter lovet. ;)

Efter skolan åkte jag och Ylva till ett café nära mig och satt och pratade i en timma, jättemysigt, och så kunde vi ju till och med sitta ute i solen! Sedan kom Donja och då var jag tvungen att gå hem höhö, ska ju nämligen packa och åka mot Jämtland idag! Åker snart och ska övernatta på hotell i natt, sedan ska vi bo hos farmor och farfar. Vara ute och åka skidor osv! :) Amie ska ta hand om Yackie och så kommer jag hem igen på tisdag. Resten av planerna för lovet är inte mycket att skryta med haha, men älskar att ha inga planer. ;) Ska i alla fall rida en långritt med Amie och Elin någon dag, och sedan bara passa på att njuta. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0