Ridning i paddocken

Hann inte till stallet innan hoppträningarna drog igång så fick rida så gott jag kunde i paddocken. Yackie var ganska mjuk i munnen och gick inte mot hand, men hon var väldigt pigg och det släppte aldrig riktigt. Aja! :)

Har förresten just sett klart senaste PLL avsnittet, sjuuuuuukt spännande, nu börjar PLL komma back on track igen, det har varit lite B ett tag förut, men nu känns det bra igen höhö! Förutom då kollat Pretty little liars idag har jag fixat mitt ID-kort, varit hos västtrafik och allt det andra jag skulle göra. Dagen var inte så slapp i skolan som jag trodde den skulle bli, utan två nya projekt drog igång och ett riktigt stort i SO som kommer hålla på fram till sommaren. Hatar att veta att man har myyyyycket framför sig. ;) Well, ska gå och sova nu! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0