Oj här var det tomt

Har tänkt att jag ska uppdatera "lite senare" hela dagen hehe ... Det resulterade i en väldans dålig uppdatering under dagen, sorry för det.

Har i alla fall varit i skolan och gjort allt det vanliga -vara i skolan alltså haha, på dagen, och sedan åkte jag hem till Elvira. Vi åkte sedan in till stan, tog en chai latte och gick runt och tittade i affärer. Nu är jag påväg hemåt, ska väl sätta på ett avsnitt av revenge, men först läsa igenom en engelska text och skriva ut stödord till den, vi ska presentera en grej imorgon nämligen. Ska försöka gå och lägga mig i tid med ... Har i alla fall haft en mysig dag, hur var eran? Ha de, kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0