Min häst är bäst ♡

Har nyss kommit hem från stallet och ska strax in i duschen! Red ju för Anki idag och Yackie skötte sig som hon ska! Tog lite längre tid innan hon släppte igenom denna gången om man jämför med förra gången jag red lektion för henne, men när hon väl släppte blev hon så fin! Speciellt i galopperna. Galopperade på fyrkantspåret och la in en volt vid mitten av spåret och kunde verkligen känna ryggen höjas under mig, samma sak stunder av traven! Så sjukt kul och Anki sa att hon såg väldigt trevlig ut när hon gick bra.

Blev i alla fall ett riktigt träningspass! Blev riktig svettig, hon är på mycket om benen och yttertygeln, och efter en kort stund var mina ben spagetti, men det är jättegött faktiskt, gillar känslan när man just har tränat. ;) Ska låta er sova nu, pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0