Likadana båda två

Åkte till stallet tillsammans med Amie och mockade, packade mat osv, väldigt snabbt. Mockade även i hagen och gjorde iordning Yackie och så som vanligt. Planen var dressyr i paddocken, men som jag skrev innan är jag väldigt opeppad idag, och Y var inte bättre, utan hon var slö och ville inte. Så jag gick in i stallet igen efter 15 minuter, tog av grejerna och bytte till tömkörningsgjorden, haha! När ingen av oss var speciellt taggad funkar det inte så bra för mig att rida, utan tänkte att det är bättre då att se henne från marken och att hon inte skulle behöva ha mig på ryggen då om det kändes motigt idag.

Gick i alla fall väldigt bra att tömköra, lite svårt att gröpa ur henne bara då hon gärna lägger sig inåt när man går in på volter, men annars så är jag nöjd med sessan. Amie knäppte någon bild på mig och Y innan jag satt upp så dom kommer nog upp här snart, håll utkik! Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0