Just hemkommen

Kom just ut ur duschen efter två timmar på gymmet, körde intervaller i en halvtimma sedan lite styrka och så gick jag en stund på löpbandet i uppförsbacke i slutet. Intervallerna var i alla fall sjuuuuukt jobbigt, verkligen! Hittade tipset på internet, någon intervju med en Victoria Secret tränare, och ja, intervaller är något jag rekommenderar! En minut ge allt, två minuter powerwalk, osv. Blev riktigt svettig, kändes faktiskt riktigt sköööönt!

Nu ska jag i alla fall försöka återgå till pluggandet, NO och franska, wiho! Inte mina starkaste ämnen precis ... Men, men, vad gör man? Vill ju ändå lyckas i framtiden och bli rik HAHA! Okej, det var seriöst egentligen, vem vill inte? Ska försöka gå och lägga mig i tid ikväll också, för en gångs skull. :) Kramis på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0