I might as well jump. Jump!

Emma & Yackie hoppar ett av hindrena, det andra skymtas i hörnet.
 
Jag & Yackie travar på spåret ;)
 
Jag och min kusin hoppade över delar av gymnastikuppvisningen och åkte till stallet istället, så att det inte skulle bli så sent. Fick guida henne genom stan och till stallet där jag trodde det skulle vara mycket folk, men icke, två personer åkte därifrån när vi kom vid fyra och sedan var det nästan helt tomt hela tiden. Jätteskönt faktiskt! Det gjorde också att vi kunde ställa fram lite hinder när vi red, så Emma (kusin) fick hoppa några språng med Y och så red jag bara en stund på slutet, skrittade henne tills hon lugnat ner sig efter hoppningen och red igenom programmet en gång, gick bra, Yackie var väldigt mjuk i munnen trots att hon var lite uppe i varv efter hoppningen! Tror i alla fall att både hon och Emma tyckte det var kul, Emma är ju i grund och botten hoppryttare och Y är ju faktiskt hopponny i grund och botten hon med, även om hon stannar en del nu på äldre dar haha. ;) Kommer man lite fel är hon inte den som lägger in ett extra språng, utan hon stannar hellre.
 
Har i alla fall avslutat kvällen nu med hemmagjord glass som vi slängde ihop tidigare, nästan lika gott som Ben & Jerry höhö. ;) Ska väl ganska snart gå och lägga mig, är så sjuuuuuukt trött, fattar inte varför men aja. Sedan imorgon tror jag att jag ska shoppa lite, eller är i alla fall sugen på det. Hörs då, puss

Kommentarer
Postat av: Moa<3

ungefär hur hög är en sockerbit??

2013-03-24 @ 18:51:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0