Helgplaner

Ska rida idag med, bomserier och upphöjda bommar är planen. Ska försöka hålla henne i ett lugnt tempo över bommarna (hon gasar gärna på) och målet är att hon ska kunna trava över dom i form. Ska försöka rida på långsidorna så mycket jag kan eftersom hon gärna snedbelastar sig och stretar emot på raka spår. Även skänkelvikningar ska jag jobba med, Y slipper gärna undan det där med att korsa benen och överböjer sig istället hehe, svårt att förklara men det behöver vi träna på! Kameran är med också så förhoppningsvis kommer någon hagbild upp här senare.

Efter stallet ska jag antagligen till gymmet med Nora Lee och ikväll har jag lovat att vara hemma med min lillasyster, så vi ska väl käka och ha myskväll, gött! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0