Godnatt bloggis

 
Har alltså varit en lugn dag idag. Stack iväg till gymmet med Nikita som plannerat, men kände mig inte helt frisk, är lite småförkyld, det märks inte av annars men när jag började köra intervaller kom det fram och blev snorig och trött väldigt snabbt. Så tog det lite lugnare, har i alla fall spenderat 1,5/2 timmar där idag, och det i sig gör mig lite mer positiv till allt haha, känns alltid jätteskönt efter man har tränat! Kom hem och slängde i mig sallad, går ju igenom kroppssystemet snabbt så då var jag ändå hungrig till middagen. Gud vad mycket jag berättade om gymmet, det var ju onödigt, aja cred till er som tog er igenom det utan att somna ... ;) Hehe! Resten av dagen har spenderats här hemma i soffan med nyttigheter, tackade till och med nej till kaka tidigare woooohooooo, jag är inte mig själv idag, men känns ju rätt härligt att ha en dag när man faktiskt inte är sötsugen alls, det borde jag njutit mer av för sådana dagar kommer nog inte tillbaka, inte för mig i alla fall. ;) 
 
Sedan hörde jag att det var våffeldagen idag också? Och inte en enda våffla har jag ätit, fyskäms! Men får ta igen det så snart som möjligt ;) Oj vilket matinlägg det blev, haha, ha det bra! Puuuuuuuusssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0