Godmorgon!

Var krångel med spårvagnarna, eller en spårvagn hade stannat vid min hållplats och blockerade alla andra vagnar så det stod en rad av spårvagnar bakom varandra, och ingen kunde köra. Så fick hitta en alternativ resväg och nu sitter jag äntligen på rätt spårvagn mot skolan!

Denna dagen kommer bara gå åt till att plugga, har ett hemkunskapsprov imorgon och ett SO-prov i övermorgon, så jag behöver verkligen sätta igång o plugga nu. Troooor att Yackie vilar idag, och så rider min lillasyster henne imorgon. Så kanske jag tar torsdag? Jag vet inte riktigt hur det blir denna veckan. Är i alla fall riktigt taggad på att rida nu efter att det gick så bra igår, vill se om jag kan få till det lika bra utan tränare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0