En ledig dag

Har inte mycket planer för idag och det är ju på sätt och vis skönt, men ska i alla fall dra mig iväg mot gymmet vid fyra så att jag får gjort nååågonting, då kan jag slappa för fullt resten av dagen inomhus utan att få dåligt samvete över det! Ni har ju redan fått bild på min gormé-frukost, jag är vanligtvis inte den som orkar fixa så mycket kring frukosten, äter det som finns liksom och är för trött för att anstränga mig hehe ;) Men känner på mig att idag blir en hälsosam dag, är på det humöret!

Skulle gärna ridit också, men det ska Nora göra idag och sedan ska de även kvällsfodra, och imorgon är det dax för något jag sett fram emot lääänge nu! Andra träningen för Anki, wiho! Har ni några söndagsplaner?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0