En helt okej dag

Åkte till stallet halv tolv ungefär och åkte hem tjugo i fyra. Under den tiden mockade jag en gräshage (som Y står i när det är minusgrader och på sommaren), en grushage (som Y står i när det är plusgrader och inte sommar haha) och även en box (nähä?), sedan fixade jag hennes mat och skrittade ut en kortis så hon skulle få röra lite på sig. Satte mig på vintertäcket och trots fodringen inuti gjorde det jätteont haha. Det var första, och säkert sista, gången jag satt barbacka på henne!

Efter det åkte jag då till ridsportsaffären, köpte inget men var nära på att köpa ett Hervé Godignon schabrak, dom är ju såååå snygga, men nä, skulle bara haft 20 kr kvar på kortet och det kommer jag mig inte långt med. ;) Nu har jag nyss kommit hem och tro det eller ej, jag ska titta på Revenge, ovanligt? Hehe..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0