Denna dagen

 
Är ju som sagt sjuk, mår lite bättre nu, men det går i vågor, just nu slipper jag i alla fall illamåendet och magontet, har bara liiiite huvudverk kvar, men jag antar att man kan leva med det. ;) Dagen har mesta dels spenderats i soffan framför ipaden och "Once upon a time", faktiskt ganska spännande serie, inte så "serieaktig", utan känns lite som en väldigt lång film. I alla fall sevärt! Sedan har jag även åkt en sväng till vårdcentralen och tagit första sprutan mot livmoderhalscancer, slängde på mig mina boyfriend jeans och fotade lite när jag mådde som bäst under dagen, och sedan vidare till stallet bara för att mocka. Snälla Nike i mitt stall rider Y idag, hon skrittar bara sin ponny för tillfället så nu när jag är sjuk och inte kan rida så var det ju bra för oss båda att hon kunde ta Packsie, första gången hon rider henne, tror hon var lite nervös, men hon är grym så det löser sig ju, och Yackie är ju ingen avslängtarkung haha! ;D 
 
Nu ska jag i alla fall tillbringa resten av kvällen i soffan och bara slappa, äta upp min glass kanske och se till att vara fullt frisk imorgon! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0