Denna dagen är över

Mådde kasst imorse, illamående, ont i huvudet, ont i halsen, ja, inte på topp alltså! Mådde inte bättre under dagen, snarare sämre, fick mer ont i huvudet och mer halsont ... Men, men, nu när jag har landat här i farmor och farfars hus, i källaren i min säng framför ipaden och påskägget känns allt okej i alla fall. Huvudet protesterar lite men kan i alla fall stänga ute det nu, och känns rätt gött att känna sig solvarm i huden och trött i benen, precis som på sommaren fast det är vinter, nu snackar vi! ;) Haha, ska inte med till skidbackarna imorgon i alla fall, utan ska ta sovmorgon och sedan ta sparken och åka lite på sjön med mamma. Men nu, sova! Godnatt

Jag och min syster, norarolandsson.blogg.se, charmiga som alltid!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0