Dagens √

Kom till stallet 40 minuter tidigare än jag brukar, och red Yackie kortare än jag brukar, ändå åker jag hem samma tid! Hade först tänkt skynda mig och hinna med en buss tidigare, men nej, skynda är inget för mig höhö ;) Så utnyttjade tiden och var extra långsam istället!

Började med att mocka åt både Yackie och Bess, inte för att Amie bad om det eller så men hon lät döende (hon är sjuk haha) i telefon så om hon skulle dö skulle det ju vara fint att jag mockade åt henne, right? Haha, men dö helst inte Amie! ;) Sedan tog jag in båda hästarna, pysslade med Y och red en halvtimma typ. Red igenom programmet en gång osv. Sedan blev det bara så att jag satt upp på min kompis häst och red några varv. Dom höll på att prova sadlar och så där och hon som äger hästen red sin andra häst så då fick jag hoppa upp och känna lite (två hästar, lyxigt huh?) ;) Var i alla fall jättekul! Tanken är väl att jag kanske, kanske, kanske ska rida den hästen efter Y, hade i alla fall varit grymt!

Så mycket mer har inte hänt för mig idag, how about you guys? :)


Kommentarer
Postat av: Moa

Vilken Anki tränar du för?

2013-03-26 @ 20:46:56
Postat av: AMIE

Haha ska försöka att inte dö, HAHAHA! ;)

2013-03-27 @ 11:25:00
URL: http://Amies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0