A trip on the lake

Har just kommit in igen efter en sparkåkningstur (haha) Storsjön. Är egentligen ganska coolt för dom har skottat upp hela vägar där, några bilvägar, några skidspår och några där man kan gå, åka spark eller skridskor. Så där har jag spenderat någon timma idag. Vaknade ganska sent, eller väldigt sent hehe, tio i tolv, men vi har ju ställt fram klockan nu så jaja... Gick upp, åt frukost och sedan gick jag och mamma ut då. Mina systrar och pappa åker slalom idag med, men jag kände inte för det, är ju lite småsjuk också så jaaa. Ikväll ska vi på middag hos några kompisar här uppe och imorgon vet jag inte vad som händer. Ska i alla fall öppna mitt påskägg igen nu och sätta mig framför Once upon a time en stund, och sedan ta en dusch! Hörs :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0