12:18

↑är klockan och jag är påväg hem från stallet, trots att dagen just börjat. Morgonpigg idag! Vaknade konstigt nog av mig självt redan vid sju, somnade om och vaknade igen vid åtta. Sedan skjutsade snälla pappa mig till stallet så jag var där strax efter nio. Låg ni och sov då eller var ni också uppe tidigt idag?

Släppte i alla fall Yackie i manegen som planerat (har jag sagt att jag skulle göra det?), och jagade runt henne lite tills hon självmant kom in till mig. När hon stannade upp och övervägde att gå in till mig, men valde att inte göra det, så smackade jag på henne och när hon kom in till mig belönades hon med godis. Det var jätteeffektivt, och i slutet när någon kom in för att kratta litegrann så fortsatte jag ha Y lös men hon följde mig som en hund när jag bytte varv och gjorde halt. Hon verkade i alla fall tycka det var jättekul att få springa av sig lite, så fort jag släppte henne rusade hon iväg haha, har lite bilder som kommer upp här senare från hennes lilla kapplöpning i början.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0