Uteritt? Yesbox

Lyckades hitta en massa människor som ville rida ut tillslut haha, eller tre andra i alla fall! Vi red en väldigt fin och backig runda så Yackie har fått jobba ordentligt med sina rygg och rumpmuskler nu, brabra! Weeell, Y skötte sig bra. Hon blev väldigt pigg och lite stark stundtals, speciellt på hemväg haha. Hon gjorde något konstigt luftsprång och trippade på tå i traven, som blev galopp, på hemvägen, hon blir lite svår att hålla när hon har bestämt sig för att hon ska springa fort men det gick bra, jag lyckades samla henne även om det var en samling som gjorde att hon studsade och trippade rakt upp samtidigt som hon kämpade på för att få springa, fattar ni vad jag menar? I alla fall tror jag hon tyckte det var väldigt roligt att få vara ute och springa i skogen igen, nästan lika roligt som jag tyckte det var höhö! ;) Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0