Underbar som få

Red ju alltså Blomme, min gamla medryttarhäst, idag och det var så roligt att träffa honom igen! Han var den vanliga gamla Blomme, den hästen han alltid är i mina ögon, och han tittade glatt på mig när jag ropade på honom i hagen med dom små björnöronen spetsade, världens goaste! Sedan red jag ju också och han skötte sig bra tycker jag, Blomme är ju Blomme, han har lite svårt för det där med att stå still och ta det lugnt, speciellt i galoppen är det väldigt svårt att samla sig höhö.

Efter en liten stund var det någon som kom på att hon ville träna gymkhana i ridhuset, så hon ställde fram slalompinnar, och då taggade B till haha, det var redan ganska många inne i ridhuset så det blev ganska mycket skritt, men det har ju ingen dött av. ;)

Var i alla fall väldigt roligt att träffa Blomme, hade nästan glömt hur fin han var! Kram ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0