Torsdag morgon

Klockan är halv ett och jag sitter fortfarande i pyjamas haha, men ska inte göra så mycket idag så jag antar att det är okej. Nora (min lillasyster) ska rida ikväll, antagligen hoppa några skutt, och jag har inte planerat så mycket mer än att jag ska skriva fortsättningen på sammanfattningen av 2012 här på bloggen. Skulle gärna ta mig till Hööks också, så jag kan byta det där schabraket jag har skrivit om innan, men jag vet inte om någon är sugen på att skjutsa mig, suck. Hade varit roligt att ha det nya schabraket på lördag, då är det ju nämligen "Klubbmästerskap" i mitt stall och jag och Yackie ska vara med. Vi ska ju hoppa lågt, det är ju trots allt första gången vi tävlar, men börjar bli lite nervös faktiskt! Aja, som sagt, det är inga höga höjder och vi gör det endast för skojs skull så vi har inget att förlora egentligen. ;) Brukar ni tävla mycket? Vissa rider ju bara för tävlingarna, men jag är inte så tävlingsintresserad om jag ska vara ärlig, men hade gärna ställt upp i fler ändå, speciellt dressyrtävlingar.
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Lycka till! Kommer det film sen? :D

Svar: Vi får se, bilder kommer i alla fall dyka upp! :)
idaalvas.blogg.se

2013-01-04 @ 21:44:41
URL: http://skogensgard.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0