Som Paulina

Tänkte skriva ett inlägg om tre bra saker som hänt idag, bara för att man alltid tänker mer positivt än negativt och kan behöva peppa sig själv litegrann, kanske kommer ett sådant inlägg då och då, ni borde också prova, när ni känner er nere kan ni anteckna i mobilen eller något, för det händer alltid något positivt under en dag. ;) Här kommer det!

... Jag känner mig klar med plugget inför provet imorgon och kan släppa skolan just nu.

... Jag har underbara vänner som alltid får mig att skratta.

... Yackie står och väntar på mig i stallet och jag har en känsla av att det kommer gå toppen idag!

Idén kommer i alla fall från Paulina, paulina.webrider.se, började följa hennes blogg för länge sedan eftersom hon hade ridit på min gamla ridskola, och än har jag inte tröttnat på att läsa hennes blogg dagligen haha. Nejmen, hon bloggar bra på alla sätt och vis, hon är alltid positiv, hon är grymt duktig och erfaren och dessutom verkar hon vara väldigt öppen och schysst. Tycker ni ska klicka er in på hennes blogg!

Positiva bloggar är något som det verkligen finns brist på annars, man klagar på allt och inget som egentligen inte ens är viktigt. Så go Paulina och go alla andra glada bloggare där ute!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0