Sista jullovsdagen

Imorgon är det skola. Gött, eller inte. Nej, är verkligen inte taggad och skulle lätt tacka ja till ytterligare några veckors ledighet, men plikten kallar haha. ;) Börjar ju min sista termin av nian nu, sista året i grundskolan, och sista året med skolplikt, så jag har ju egentligen inte långt kvar, ingen idé att deppa ihop för att det börjar, istället kan man vara glad för att det snart slutar igen heh. På tal om sommaren så har vi nyss bokat en resa till Grekland, lääääängtar! 
 
Idag är det i alla fall tantgymkhana i stallet och mamma brukar ju vara med på Yackie då och då och idag fick bli en sådan dag. Det är lite senare ikväll men jag följer i alla fall med till stallet, vi har kvällsfodringen och det går ju lite fortare om man inte är ensam. Det är ju trots allt över 30 hästar som ska utfodras ... Har ni några planer för dagen? Jag har bestämt mig för att göra en riktig slappdag utav denna måndagen, för det är sådant som inte hinns med på vardagarna när skolan är igång! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0