Seg ponny (!?)

Var en så fin dag idag, väldigt kallt bara, men jättesoligt!

Bestämde mig ju för att tömköra Yackie eftersom hon var lite stel igår, trodde också att hon skulle ha en massa energi eftersom det var så kallt men där tog jag fel. Idag var Y seg (!!) i början av passet, haha vem har ersatt min häst? I alla fall kom hon igång lite så småningom och gick som en klocka. Hon gjorde ett stort bakutsprång när jag pressade henne och försökte "gröpa ur" hennes innersida bara, men å andra sidan var det bara ett denna gången, tidigare har det varit ett i varje galoppfattning höhö. ;)

Hur har eran dag varit? Jag ska i alla fall hem och äta tacos nu, mums! ;D


Kommentarer
Postat av: Vera

en sån fin blogg du har!

2013-01-23 @ 20:46:36
URL: http://jagponny.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0