Perfekt dag!

Är en så fin dag här i Göteborg idag, jättesoligt och helt blå himmel! Vad som gör vädret extra uppskattat är att jag, Amie och Nike ska rida ut, så då är man ju lite beroende av vädret. :)

Blir skjutsad ut till stallet och tar sedan bussen hem där mormor och morfar väntar, min mamma och pappa ska på femtioårsfest så då behövs ju barnvakt haha ;) (min minsta syster är bara nio och jag orkar inte vara barnvakt höhö). Så en rätt skön dag idag i alla fall. Har fått med mig kameran till stallet så ska försöka ta någon fin hagbild på Yackie, bilderna på bloggen behöver uppdateras! Hör sen, kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

mysig bild :)

2013-01-19 @ 12:43:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0