Omväxling

Nu när julen faktiskt är över och jag vill blicka framåt mot varmare tider så kände jag att det var dax för ett designbyte. Bara byta header och färger, den röda färgen gjorde bloggen allt för julig. ;) Hade egentligen tänkt vänta tills jag hade bättre bilder men väderleksrapporten svek mig, såg inte ut att bli några fina dagar framöver så ni får helt enkelt nöja er med dessa bilderna tills jag lyckas ge mig ut på en ordentlig photoshoot! 
 
Temat blev blått, mest för att Y och jag hade blåa kläder på oss på bilden till höger på headern, man får ju anpassa sig hehe. Om ni inte ser någon förändring, tryck F5 / uppdatera sidan. Vad tycker ni? :D

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh jättefin!!

2013-01-05 @ 23:18:10
URL: http://skogensgard.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0