Konstig?

Blev tömkörning, men lyckades inte tömköra mycket alls. Yackie studsade runt och trippade på tårna och hela tiden gick hon och tittade utåt, bort från mig, samtidigt som hon kom närmare och närmare mig i mitten. Har ingen aning om vad det var med henne, i alla fall kände jag att jag inte fick någon kontakt med henne. Efter en stund tog jag av allt och longerade henne istället så hon fick springa av sig lite. Inget lyckat pass med andra ord. Har som sagt ingen aning om varför hon betedde sig som hon gjorde heller, men en teori är att hon är rädd för fyrverkerier, det var nämligen någon som höll på med raketer en bit bort så man hörde smällarna, så kanske var hon väldigt stissig och nervig hela natten och har inte riktigt hunnit lugna ner sig än. Hoppas i alla fall hon är söm vanligt nästa gång. Kram ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0