Klockan halv tio

Nu börjar det bli kväll och denna dagen har varit lugn men mysig! Åkte direkt till ett café med två kompisar efter skolan och fikade, fick en kass varm choklad som smakade bajs, men däremot fick jag en jätteglad hallonpaj, så det går jämnt upp antar jag. ;)

Efter cafét plockade mamma upp mig med bilen så åkte vi till en fotoaffär och tog ett kort som ska sitta på mitt ID-kort sedan, jag åkte vidare och mötte upp pappa och så beställde jag både ett kontokort och ett ID-kort som jag hoppas kommer snart. Tog spårvagnen hem, fixade mat och nu ha jag legat och slappat i sängen en stund framför PLL och The OC. Ska nog göra mig i ordning för sängen snart nu i alla fall, kan nog behöva sova mer i natt än resten av kvällarna denna veckan. ;) Hörs imorgon!


Kommentarer
Postat av: Elvira

Hahah har haft en skitjobbig dag, så läser jag detta inlägget och blir glad:) va ju tur att hallonpajen iallafall va på bra humör :D xD :)

2013-01-17 @ 22:10:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0