Jag, Nike & Amie på uteritt

Red ju ut idag, var ute i ca två timmar tror jag och det var jättemysigt. Har varit en väldigt kall dag här i Göteborg idag (mellan -10 och -12, något sånt) så först trodde jag allvarligt att jag skulle frysa ihjäl, men väl uppe på hästen och ute i skogen så frös jag faktiskt inte så mycket, så det var skönt i alla fall. Efter en bit fick Amie migrän och mådde inte så bra så det var jättetråkigt, men i övrigt så hade både jag och Yackie kul. Y var jättemjuk och fin och kundle samla traven, till och med på hemväg (!!!), så var stolt över min sessa. ;)
 
När vi kom tillbaka till stallet sprang Nike in och hämtade min kamera och knäppte lite bilder på mig och Yackie, så bilderna här ↓ är tagna av Nike! :D
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Snyggt ländtäcke ;)

2013-01-19 @ 21:58:40
URL: http://skogensgard.blogg.se
Postat av: nora♥

iihh, så fiin yackiee!

2013-01-19 @ 21:58:58
URL: http://norarolandsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0