Inga planer?

Satt och funderade på vad jag skulle göra på söndag imorse när jag skrev hur veckan ser ut, och kom fram till att jag inte hade några som helst planer, men kom på nu att jag faktiskt har planer. Ska ju jobba i stallet på söndag, hur kunde jag glömma bort det? ;)

Ska bli skönt att ha det gjort, fick dubbel betalning sist eftersom jag hade två jobbdagar inbokade men var sjuk en av dom så då jobbade jag bara en gång fast jag fick betalt för två. Hatar att stå i skuld till andra, inte för att det inte är roligt att göra saker för andra, bara för att jag hatar att ha det hängande över mig. ;) Så det blir gött att vara kvitt sen! Yep, I guess that's it. Hur har eran dag varit? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0