Hästen före allt

Var på tävlingsmötet idag och åh vill verkligen tävla Bohuscupen i lag för min klubb, bästa klubben på länge och stämningen är så go! Älskar alla lagmedlemar!

Efter mötet gick jag in och pussade lite på min prinsessa, mockade en halv box och sedan fixade mamma resten, lyx. ;) Hade ju tänkt tömköra men klockan gick så fort att jag övervägde att låta Y vila helt, men nja. Eftersom hon gick hårt igår och det är kallt ute känns det som att hon kanske skulle stelna fast och ha jobbig träningsvärk. Så jag lät henne bara springa av sig på lina i 20 minuter. Hon var ganska stel.. Men hon lyssnar väldigt bra på rösten nu i alla fall!

Anyway, det gjorde att jag kom hem när jag helst hade velat ligga i sängen (har mitt första nationella imorgon), så nu sitter jag och pluggar franska glosor och hoppas att min hjärna är pigg imorgon, trots lite för lite sömn. ;) Hur var eran eftermiddag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0