Gymnastik och annat skoj

Jag och en kompis i stallet hoppade alltså studs idag, var fyra eller fem hinder på rad, glömde räkna haha! ;) I alla fall var Y jätteduktig, hon var precis som senast jag red jättepositiv och jättemjuk i kroppen till en början, när hon sedan insåg att det stod hinder framme och att hon skulle få hoppa över dom var hon lite svårare att samla, men satsade på att hoppa igenom henne och avslutade passet med nästan en halvtimmes skritt och nervarvning. Hon hoppade allt utan problem och jag tror hon tyckte det var riktigt kul! ;)

Hon ska ju vila imorgon på pappas födelsedag så då är ju avskrittningen extra viktig. Stretchade henne också och sedan sprang jag till bussen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0