Godnatt bloggisen

Ska krypa ner i sängen nu, åh den är så grymt inbjudande men ändå orkar jag inte förflytta mig från soffan, haha mitt klassiska problem på kvällarna yeeepp!

Denna dagen flöt förbi lite väl fort, hade gärna spenderat en hel vecka såhär, bara ta det lugnt, åka en sväng till stallet, gå på restaurang och sedan hem och slappa, helst ska man ju inte ha någon tid att passa dagen efter heller hehe. Får vänta till lovet med det schemat tror jag. ;) Ska i alla fall se till att jag somnar snart så att jag orkar pallra mig upp till skolan imorgon. Efter skolan åker jag till stan och möter upp Elvira på något café. Ska bli mysigt! Sedan ska jag en sväng förbi stallet också, plus göra klart en matteläxa. :) Skriver mer imorgon! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0