"Godmorgon"

Den hårknuten tog mig en evighet att göra haha! Jag har ju som ni vet ganska kort/tunt hår, men denna lyckades jag extra bra med. ;)
 
Godmorgon bloggen! Idag är min pappas födelsedag (grattis pappa!), så gick upp ganska tidigt med presenter osv. I alla fall kände jag mig inte helt frisk så stannade hemma idag, kollade igenom schemat och det är inget speciellt som jag missar, känner mig mycket bättre nu så går till skolan imorgon om allt rullar på som det ska. ;) Ska antagligen på restaurang ikväll och har en sak till att fixa till el padre, men mer om det ikväll. Hoppas ni får en bra dag, kram. 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

den bilden hade kunnat bli kääänd på tumblr!

2013-01-31 @ 13:35:46
Postat av: Anonym

Helt underbar bild!! Sååå fin!

2013-02-01 @ 13:03:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0