Fail

Packade mat och mockade och sedan tog jag en promenad med Yacksan och kameran i kylan. Var riktigt mysigt, Yackie var jätteglad att få komma ut lite så hon gick och taktade med spetsade öron, men hade ändå fokus på mig, så det var faktiskt väldigt mysigt. Sedan stannade jag och satte kameran på en höbal och tog lite bilder, dock orkade jag inte gå fram till kameran och kolla på bilderna emellanåt så jag blev liiiiite snopen när jag såg att man nästan bara såg Yackies mule på de flesta bilderna haha, gjorde ett försök att ta nya men då ville inte kameran mer, aja, bryr mig inte så mycket, mest tråkigt för er haha! Men här får ni bilderna från dagen anyway, enjoy lol.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0