Det ena ledde till det andra och ...

... jag åker till stallet ikväll istället, woppa! Haha, nejmen mamma skjutsar mig till stallet istället så nu behöver jag inte spendera en massa tid på en buss utan tänkte lägga tiden på att övertala min lillasyster att åka med till stallet och ta lite kort, vi får se hur det går. ;) Men allvarligt, har inte många bilder när jag rider Y (förutom i skogen) eftersom det bara är jag själv som tar bilderna och jag dessutom brukar vara i stallet själv.

Såg förresten att jag blivit länkad på ponnysanning.se, kul! Tyckte att statistiken var på topp ;)


Kommentarer
Postat av: Annika

Fin bild :)

2013-01-23 @ 10:02:37
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0