Blomme

Idag ska jag få åka och rida Blomme igen! För er som har missat det var han min medryttarhäst innan jag fick Yackie. :) Ska bli sjukt roligt att träffa honom igen och få rida honom igen, ska bli spännande att se om han är väldigt het och på tårna och om jag glömt bort hur man gör när man sitter på den lille haha, han var ju lite speciell Blommseboy. Saknar honom i alla fall fortfarande så är jättetaggad på att träffa honom! Vad jag ska göra vet jag inte än, har inte kollat upp om manegen är ledig, men det får bli antingen manege och dressyr eller uteritt. :) Elvira följer med som mentalt stöd haha, och kanske fotograf (?) om jag orkar ta med kameran. Vi får se, känns i alla fall kul att träffa henne igen också. Vi hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0