1/1 2013

Nu sitter jag på tåget påväg hem från landet, det blev över en timma försenat eftersom någon tydligen blivit påkörd av ett tåg i centrala Göteborg. Usch, men hen hade klarat sig tror jag, det är det enda jag har hört hittills. I alla fall så gjorde det att vi blir senare till stallet än jag trott. Från början var planen uteritt, Sigrid är ju fortfarande här så vi tänkte att det kunde vara mysigt, men nu är det ju redan mörkt. Vi är dessutom väldigt kalla efter en timmas väntan utomhus på en tågstation så vi åker hem och värmer oss och åker till stallet ikväll istället. Det får bli tömkörning idag också, det är ju toppen för Yackie och är lite snabbare och smidigare än att rida. Hur har eran första dag på 2013 varit? Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0