Shoppat

Slutade senare än i vanliga fall idag så missade den vanliga bussen till stallet, så jag tog bussen till Tre hästar (en ridsportaffär i Kungälv) och passade på att köpa en ny grep plus ett nosludd. Den gamla grepen gick sönder när mamma försökte mocka en frusen hage haha, så nu står jag på busshållplatsen och väntar på bussen med en stor grep i handen, den ni! ;)

Ska i alla fall få låna ett hackamore av Amie idag (tack Amie) och testa på Yackie, vill se hur hon funkar på det då jag gärna varierar mig lite, så hennes mun får vila då och då, men innan jag köper ett vill jag prova hur hon känns på det, vissa hästar kan ju bli lite framtunga osv. :) Utvärdering får ni ikväll!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0