Så mycket jag vill ha

 
Har bestämt mig för att spara ihop pengar till en ny dator, den jag använder nu är en hp Pavilion som jag är nöjd med, men fläktarna krånglar + att jag delar den med min syster. I alla fall så är det just när jag bestämt mig för att inte slösa pengar på annat och spara till en dator som en massa wanties dyker upp. Ååååååh! Bl.a. är jag helt kär i en massa grejer från Gina tricots Grand Prix kollektion 2013, speciellt den quiltade vårjackan i beige! Klicka på bilden så kommer ni till kollektionen. Hittar ni något ni gillar? ;)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Oh ja de finns många fina saker, jag gillar pikéerna väldigt mycket! :)

2013-02-05 @ 21:17:03
URL: http://skogensgard.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0