Programridning för Sylvia 24/2

Här kommer lite bilder från programridningen (LC:1) som jag red igår. Hur det gick har jag ju redan skrivit. Kan ju tillägga att det jag fick poäng för var min sits, men att jag måste våga inverka mer på henne även på tävling/programridning. Sedan sa Sylvia även att hon vet att vi kan bättre och att om jag märker att hon spänner sig mer när man är inne på banan ska jag fokusera på vägarna och hörnpasseringarna. Aja,  vad tycker ni om bilderna? Dom är tagna av Nike Allen som har en jättesöt ponny i mitt stall!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad fina ni ser ut ihop!! Riktigt tjusigt ekipage :)

2013-02-25 @ 12:55:05
Postat av: Annika

Fina bilder :)

2013-02-25 @ 18:36:08
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0