Lååååånga dagar

Som ni (antagligen) har märkt har uppdateringen varit K-A-S-S det senaste. Har inte en massa ursäkter till er men har haft fullt upp helt enkelt. Fattar dock inte att jag glömda av bloggen helt igår? Tror allvarligt att det var första (möjligtvis andra) gången jag inte bloggade alls på en dag sedan jag startade upp Idaalvas.blogg.se! Förbättring väntas, redan imorgon hoppas vi på. Det är en ganska upptagen dag det med. Vet inte om jag berättat det så detaljerat, men i morgon är det en programridning i mitt stall. Ska rida LC:1, som förberedelse inför Bohuscupen är väl tanken. Jag är faktiskt inte alls nervös, men det ska bli grymt roligt. Massa bilder kommer komma upp här imorgon kväll eller nästa vecka (måste även plugga inför det teoretiska grönt kort provet imorgon eftersom jag ska göra det på måndag, så vi får se hur mycket tid jag får över). Nu vet ni i alla fall hur det ligger till. Önska mig lycka till? Hörs senare! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0