I admit that ...

... Jag kan inte somna på kvällen om jag inte kollar igenom min telefon först (instagram och facebook typ).

... Jag äääääälskar små ponnys (kolla bara på Blomme, min gamla medryttarponny), fastnar alltid för C-ponnysar!

... Jag har varit väldigt mycket utomlands i mitt liv eftersom min pappa och mamma båda har bott i Luxemburg och träffat kompisar från olika länder. England, Frankrike, Portugal, Tunisien, Tyskland, är bara några av dom länder jag varit i.

... Ben & Jerry är mina två pojkvänner. Speciellt gillar jag Cookie dough, klassikern! Köper det lite väl ofta nu för tiden höhö ;)

... Om jag ska rangordna serier jag sett skulle detta vara ordningen (bäst först), 1. The OC, 2. Desperate housewives, 3. Revenge/Gossip girl, 4. Pretty little liars, alla är dock bra och jag rekommenderar allihop!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0