Guldponny

Bestämde mig redan innan programridningen att inte ha för höga krav. Bara att fokusera på vägen och ha mjuka följsamma händer.

På framridningen gick hon lite mot min hand och var extra pigg, men mot slutet blev hon jättefin. Sedan så fort jag satte mig ner i traven blev hon väldigt stark och på. Vilket höll i sig på banan. Så hon var ganska motsträvig och stark, ville helst springa på snabbare osv. men jag är inte missnöjd. Hon skötte sig och jag hade inte högre förväntningar på henne, det är trots allt första gången vi gör detta tillsammans. I längden tror jag att detta blir super och Packsie är ju alltid världens finaste! (Bilder kommer)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0