Grönt kort -check!

Igår fick jag reda på att jag klarat av även de teoretiska grönt kort provet, så nu har jag alltså officiellt grönt kort!

Kursen var faktiskt ganska rolig, de praktiska delarna speciellt då, och jag blev väldigt taggad på att åka ut och tävla. Inte för resultaten för jag vet redan att jag och Yackie inte kommer vinna, det kommer inte vara mitt mål heller, men det är mer allt runt omkring. Roligast kommer det bli att vi är ett lag, och även alla förberedelser. Blev faktiskt mer motiverad till alla grejer runt omkring hästar, även om jag inte precis hade brist på motivation innan haha! Tävlar ni mycket? Är det typ för att vinna eller av någon annan anledning?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0