Första praodagen

Nu har jag slutat efter en första praodag på en ridskola inte så långt hemifrån. Fick sluta tidigare så tänkte hinna med en buss en timma tidigare än jag tänkt men visade sig att bussarna endast gick 9 gånger på en dag, och inte 15:33, typiskt! I alla fall åker jag hem nu och så åker jag till stallet med mamma senare så jag inte behöver sitta här i regnet i en timma höhö.

Var i alla fall mysigt på praon, praoar tillsammans med Johanna vilket gjorde det extra roligt såklart. ;) Det var inte så jobbigt heller, och så slutade vi som sagt tidigare än jag trott! Go dag med andra ord. Hörs senare igen!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hahaha vi är så jävla snygga lol

2013-02-18 @ 21:21:37
URL: http://skogensgard.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0