Andra dagen på veckan

Har just gjort mig iordning för skola och ska strax gå och borsta tänderna osv. men först tänkte jag blogga lite. ;)

Idag åker jag till stallet direkt efter skolan, kommer dit tjugo i fyra, tar in Yackie, och sedan är det dressyr som gäller. Ska träna en massa på skänkelvikningar och att sitta ner i traven, försöka få henne lösgjord som alltid. Tänkte avsluta med att rida L:C programmet en gång och se hur det går, mer planer har jag inte gjort so far.

Imorgon är det i alla fall onsdag, sedan är det bara torsdag och fredag kvar innan lovet, gööött!


Kommentarer
Postat av: Sanna & Josefine ♥

Fin blogg! :) Bloglovin'-byte?

Kraam Sanna & Josefine

2013-02-05 @ 09:27:46
URL: http://stallmuppisarna.blogg.se
Postat av: Alva

Hej! Fin blogg, allt bra idag? :D
Kika jättegärna in på min hästblogg och släng iväg en kommentar eller två om vad du tycker! :D Hoppas du gillar den och vill fortsätta läsa!

Ha en fortsatt bra dag! Kram!

2013-02-05 @ 11:28:38
URL: http://alvac.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0