Har bestämt mig

Tänker lägga denna bloggen på is och börja blogga på idaaas.webblogg.se, känns som ett rätt stort beslut haha, har så mycket på denna bloggen som jag inte är villig att lägga ner. Kanske kommer lägga upp något här då och då, mest för att jag själv ska kunna kolla tillbaka på tiden med Yackie, kommer inte att ha den nya bloggen som en hästblogg, läs mer om det där! Vill i alla fall inte säga att jag lägger ner denna bloggen, utan tänker prova blogga utanför hästvärlden och se hur det känns, saknar jag det kommer jag flytta tillbaka hit igen, eller helt enkelt göra den nya till en hästblogg. Känner i alla fall att jag behöver en förändring. Så följ mig på min nya blogg. Oj vad konsitgt det kändes att skriva så, men det är som sagt inget hejdå! :)
 

Kommentarer
Postat av: Linnea

Aw, så söt så!

2013-04-08 @ 17:04:20
URL: http://oonasystrar.blogg.se
Postat av: M

ååh så söt häst!! var bara tvungen att få det sagt.. :)

2013-04-08 @ 20:47:28
URL: http://smrt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0